Váš košík
V košíku nejsou žádné položky

Vrácení a reklamace

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

Nesedí Vám, co jste si u nás objednali? Nevadí, pošlete nám věci zpět, poštovné je na nás. 

Nenošené zboží zabalte zpět do krabice nebo obálky a odešlete k nám. Do balíku přiložte prosím vaše číslo objednávkyčíslo bankovního účtu, kam Vám bude částka zpět připsána. Když se Vám bude chtít, dejte nám zpětnou vazbu, proč nám produkt vracíte (důvod však uvádět nemusíte). 

Využít můžete jakoukoliv formu dopravy a odeslat k nám do WOLFGANG STORE na Radnickou 8, Brno 60200. Nejjednodušší způsob je využít jakékoliv místo Zásilkovny, tam stačí nahlásit kód 95178737 a bez dalšího nutného popisu adresy nebo placení poštovného jede zboží zpátky k nám. Zboží nám prosím pošlete zpět do 14ti dní od zakoupení. My Vám pošleme peníze zpět také do 14ti dní, obvykle ale odesíláme bez prodlevy hned po doručení.

Jakékoliv další dotazy Vám rádi zodpovíme na čísle 702000340

anebo na mailové adrese hello@wolfgangstore.cz

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

 

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., nového občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů a vztahuje se na spotřební zboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady.

  1. Záruční doba spotřebního zboží činí 24 měsíců a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
  2. Spotřebitel může uplatnit oprávněnou reklamaci jedním z uvedených způsobů:
    - poštou na adrese: WOLFGANG STORE, Radnická 8, 602 00, Brno
    - emailem na adresu: hello@wolfgangstore.cz
    - osobně na adrese: WOLFGANG STORE, Radnická 8, 602 00, Brno
  3. Spotřebitel je při podávání reklamace povinen doložit:
    - doklad o prodeji zboží (daňový doklad, faktura, záruční list),
    - reklamované zboží s veškerým příslušenstvím,
    - podrobný popis závady
  4. V provozovně firmy je spotřebiteli vyhotoven doklad o přijetí zboží do reklamace.
  5. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:
    - opotřebení věci jejím obvyklým užíváním,
    - neodbornou manipulací a používáním v rozporu s návodem či uživatelskou   příručkou,
    - poškození živly (např. voda, oheň apod.),
    - poškození nadměrným zatěžováním,
    - poškození zboží při přepravě (tato reklamace se řeší přímo s dopravcem).
  6. V případě oprávněné reklamace je zboží spotřebiteli bezplatně opraveno. Pokud se jedná o neodstranitelnou závadu, je zboží vyměněno za nové. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční lhůta.
  7. Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je bez zbytečného odkladu 30 kalendářních dnů, pokud se strany nedohodnou jinak. Tato lhůta začíná běžet dnem přijetí reklamace. Jestliže nebude lhůta dodržena, má spotřebitel právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy.

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 15.07.2014. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

Wolfgang Store

Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí na ni zásady ochrany osobních údajů a podmínky používání služby Google.

Ušito v X Production s.r.o.